Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
Spokojnost⁹
super predajca, rýchle , bezproblémové a dodanie tovaru na druhý deň po objednávke
Dobrý deň,
mrzí nás ak vznikol problém pri doručení vašej zásielky. V poznámke ste uviedli, aby sme váš tovar expedovali 9.3. Zásielka vám bola doručená 10.3... my sme napísali info kuriérskej spoločnosti aby zásielku doručila po 9.3. To, že vás kuriér kontaktoval skôr nás mrzí. Zréjme si nevšimli poznámku.
Tovar na druhý deň doma.
Osobný prístup.
Veeeela darčekov k nákupu.
Rýchlo vybavená objednávka, ktorá došla precízne zabalená.
Spolahlivy obchod s rychlym dodanim objednavky. Darcek k nakupu. Objednavala som prvykrat ale urcite objednam aj na buduce. Odporucam nakup.
Tovar som objednal 14.12.2021 do 16.12.2021 bola doručená časť objednávky a podal som 20.12.2021 podnet na prešetrenie. Bolo oznámené ,že tovar sa poškodil počas prepravy a 1 fľaša sa rozbila. 22.12.2021 som dostal 1 fľašu a do dnešného dňa mi chýba 2ks Rochester Ginger 245ml a 3ks Rochester ginger 725ml. 23.12.2021 som znovu napísal žiadosti a zaslanie objednaného a zaplateného tovaru. Do dnešného dňa sa nikto neozval a čakám 11.dní na zaplatenú objednávku. Možno v budúcom roku 2022 sa dočkám a vybavenie reklamácie je strašne zdĺhavé. Objednaný tovar neodporúčam s platbou dopredu.
Dobrý deň pán Gejza,
veľmi nás mrzí spôsobená nepríjemnosť. Objednávku ste vytvril 14.12 cca o 16:00 hod.
My sme tovar expedovali okamžite druhý pracovný deň. Takže z našej strany sme všetko považovali vybavené na 100%.
Dňa 16.12 vám bola bohužiaľ nebol doručený kompletný tovar kvôli problémom kuriérskej spoločnosti, za ktoré my osobne skutočne nemôžeme a nemáme na to takmer žiadne vplyv. Treba si uvedomiť situáciu kuriérov, ktorí toho mali extrémne veľa... Okamžite ako ste nám poslali email 20.12 v poobedných hodinách, tak sme to začali riešiť, ale preplnenosť kuriérskej spoločnosti viedla k tomu, že sme čakali dlhšie na info.
Veľmi nás to mrzí jednoducho to kuriérska spoločnosť dosť pomrvila a my sme nedokázali situáciu vyriešiť okamžite, pretože sa to proste nedalo ... z kuriérskej spoločnosti nereagoval obchodný zástupca ani manažér ani nikto, pretože vozili všetci tovar.
Hneď v pondelok vašu situáciu budeme riešiť a pošleme vám nový balík s chýbajúcim tovarom a s odškodnením na viac.
Nebolo to zámerné, nebola to naša chyba a mrzí nás vaša nespokojnosť, boli sme však bezmocní.
Každopádne verím, že takáto nepríjemnosť vám nepokazila vianoce a verím, že začiatkom budúceho týždňa si budete vychutnávať chýbajuci tovar.
Osobne sa o to postarám.
Velká ochota,moc doporučuji.
Všetko na 100%.
.
Dobrý deň,
mrzia nás spomínané komplikácie. Ale sú veci, nad ktorými žasneme aj my... ako napríklad 2x rozbiť balík pre jedného zákazníka.
Čo sa týka spomínaného uvoľneného uzáveru, ktorý ste spomínal. Je to neprípustné a budeme vás kontaktovať ohľadom náhrady.
Ďakujeme za trpezlivosť spojenú s vašou objednávkou :)
Kvalitné produkty, výborné služby, rýchle doručenie a dobré ceny :-).
